3. 11. 2022
Kým v minulom roku mali maloobchodníci doslova žatvu, tento rok sa musia pripraviť na zmeny zákazníckeho správania a najmä na stúpajúce ceny energií. Napriek nepriaznivej situácii na trhu retail opakovane dokazuje, že vie čeliť aj extrémnym výkyvom.
Viacej10. 10. 2022
Maloobchodný sektor prešiel od začiatku pandémie zásadnými zmenami. Spotrebitelia sa už neuspokoja len s jednoduchou transakciou tovar za peniaze. Túžia po nákupe značiek, ktorým vidia do „kuchyne“. Značiek, ktoré majú svoj účel, ktoré pracujú na budovaní komunity a ktoré ponúkajú zákazníkom interaktívny zážitok z nakupovania.
Viacej11. 8. 2022
Štúdia zákazníckej skúsenosti spoločnosti KPMG na Slovensku ukazuje, že zákazníci si po aj štvrtý rok po sebe vybrali za svoju najobľúbenejšiu značku kníhkupectvo Martinus. Druhé miesto patrí tiež kníhkupectvu - Panta Rhei. Prečo je to tak?
Viacej